Azienda/Istituzione
La storia di Cartier si fonda sull’ audacia e la passione. Per più di 170 anni abbiamo portato avanti uno spirito pionieristico e coraggioso che continua ad ispirare i nostri team in tutti i Métiers, dalle boutique agli atelier, passando per le nostre sedi. I nostri 9000+ colleghi di 105 nazionalità diverse sono uniti dallo stesso spirito di indipendenza, e impegno per l’eccellenza, e dalla costante ricerca di nuovi modi per arricchire la tradizione della Maison ridefinendo i confini della creatività.
Posizione lavorativa
Within the Marketing Division your responsibilities will be:
- Weekly, Monthly, and quarterly analytical reports on Cartier Sales & Cartier Clients;
- Market/Competitors analysis and sales reports;
- Development, review and update of communications, price lists and materials for Cartier boutiques;
- Participation & development of dedicated internal newsletters related to luxury environment;
- Participation in the development of dedicated training for Cartier Maison Staff;
- Support the transversal projects of the Marketing division;
- Other activities related to the normal organization of the Marketing division.
Profilo ricercato
- Strong analytical mindset to work independently on internal sales and client analysis;
- Creative approach;
- Sensibility for Luxury, Jewellery and Watchmaking industry is a plus;
- Language: Italian & English mandatory, French could be a plus.
Candidatura entro
20/09/2024
Retribuzione
Da concordare
Ulteriori informazioni
Per maggiori informazioni sulle modalità di accesso alla procedura selettiva, clicca sul tasto Candidati.